Campania „Mesaje de iubire” aduce 40.000 euro ONG-urilor implicate în îngrijirea copiilor


Mesaje de iubireCosmote Româna a decis să continue trendul din ultimii patru ani, iar o parte din veniturile provenite din SMS-urile trimise în una dintre cele mai festive zile din an – Anul Nou 2013 – va fi oferită copiilor. De la lansarea programului în 2008, Cosmote a oferit un total de 185.000 euro către 17 organizaţii non-guvernamentale implicate în îngrijirea copiilor.

de Marian Crăciun

Astfel, Cosmote a anunțat că prin intermediul campaniei „Mesaje de iubire”, un program tradiţional de responsabilitate socială al operatorului, contribuţia financiară în valoare de până la 40.000 de euro va fi acordată unui număr de până la 8 organizaţii non-guvernamentale şi de binefacere care oferă ajutor şi asistenţă copiilor defavorizaţi sau bolnavi.

Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE & Germanos RomaniaPentru al cincilea an consecutiv, suntem mândri să ne implicăm clienţii într-unul dintre proiectele noastre de suflet şi să sprijinim astfel încă o dată programele realizate în beneficiul copiilor defavorizaţi. Avem datoria de a proteja şi ajuta copiii, deoarece aceştia sunt viitorul societăţii în care trăim. Educaţia şi asistenţa socială pentru dezvoltarea copiilor reprezintă doi dintre principalii piloni ai unei societăţi sănătoase şi sperăm că aceste fonduri vor face diferenţa în proiectele organizaţiilor ce urmează a fi selectate”,

Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager, COSMOTE România.

Începând de astăzi, ONG-urile care dezvoltă proiecte pentru îngrijirea copiilor pot aplica pentru finanţare, cu ajutorul Formularului de înscriere şi a bugetului disponibile în secţiunea „Mesaje de iubire” de pe site-ul companiei, http://www.cosmote.ro. După completarea cu informaţiile solicitate, acestea se trimit la adresa csr@cosmote.ro împreună cu o scrisoare de intenţie, până la data de 12 aprilie 2013, inclusiv.

ONG-urile interesate trebuie să îndeplinească o serie de criterii în cadrul celei de-a cincea ediţii a campaniei „Mesaje de iubire”, printre care:

•             să fie înfiinţate şi să funcţioneze în conformitate cu prevederile legislaţiei româneşti în vigoare;

•             să aibă o experienţă de cel puţin 3 ani în oferirea de servicii educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere pentru copiii bolnavi şi/sau defavorizaţi;

•             să poată face dovada, la solicitarea COSMOTE România, a prezenţei geografice şi sociale (numărul de copii bolnavi şi/sau defavorizaţi pentru care derulează programe în domeniul educaţiei şi al sănătăţii);

•             să poată face dovada a cel puţin trei proiecte educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere a copiilor bolnavi sau defavorizaţi, dezvoltate de la înfiinţarea ONG-ului şi până în prezent;

•             să aibă în vigoare parteneriate cu instituţii de protecţie şi îngrijire a copilului etc.;

•             să informeze publicul referitor la sponsorizare, conform reglementărilor legale.

Lista completă de criterii este descrisă în Fișa Organizațională. Aceasta conţine criteriile de eligibilitate pentru organizaţiile care aplică la programul de responsabilitate socială Mesaje de iubire 2013. În conformitate cu aceste criterii transparente, COSMOTE România va selecta până la 8 câştigători dintre aplicanţi, care vor primi până la 5.000 euro fiecare. Această sumă va fi folosită pentru proiectele educaţionale, de îngrijire şi/sau consiliere pentru copiii bolnavi sau defavorizaţi, pe care organizaţiile selectate le vor implementa în 2013, aşa cum au fost descrise în aplicaţie. Câştigătorii vor fi anunţaţi până pe 9 mai 2013, în cadrul secţiunii „Comunicate de presă”, disponibilă pe www.cosmote.ro.

Anul trecut, aproximativ 29.000 de copii defavorizaţi au beneficiat de ajutorul oferit de COSMOTE România, prin intermediul proiectelor dezvoltate în 2012 de ONG-urile care au primit câte 5.000 euro fiecare în cadrul celei de-a patra ediţii a programului „Mesaje de iubire”.

About Marian Crăciun, Journalist

For the past 33 years, I have looked in the mirror every morning and asked myself: If today were the last day of my life, would I want to do what I am about to do today? And whenever the answer has been 'No' for too many days in a row, I know I need to change something - Steve Jobs

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s