Hornbach continuă trendul și lansează o nouă campanie publicitară


Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a cotinuat trendul lansat în ultimii ani, primăvara, și a lansat o nouă campanie publicitară, care are în centrul său clientul. Campania, creată în Germania de către agenţia Heimat, se adresează consumatorilor de sex masculin, cu vârsta cuprinsă între 30 şi 54 de ani, însă nu lasă deoparte nici persoanele de sex feminin, care sunt foarte importante pentru companie.

Noua campanie publicitară a Hornbach este la fel de surprinzătoare ca cele realizate anterior şi are ca obiectiv comunicarea unui mesaj important – oricine poate fi un model pentru sine şi cei pentru din jur, realizând propriile proiecte de casă şi grădină.

Povestea spotului TV are la bază experienţa pe care o trăieşte personajul principal al clipului. Acesta realizează unul dintre cele mai frumoase proiecte de “amenajare” – o planetă. Construieşte dealuri, văi, lacuri şi râuri pe care le umple cu apă, dând astfel viaţă creaţiei sale. Cu mândrie şi bucurie, personajul din spotul Hornbach îşi admiră munca şi, în final, îşi îndeamnă semenii la acţiuni similare.

Mesajul transmis de el – “E rândul tău!” – este menit să ofere încredere oamenilor în propriile forţe. Totodată, întreaga campanie de primăvară a Hornbach îndeamnă la schimbare, la crearea de proiecte noi, cu pasiune şi dragoste.

Pe piaţa din România, noua campanie a debutat la începutul lunii martie şi se va desfăşura până la finalul lunii iunie. Aceasta se va desfăşura pe outdoor, posturi de televiziune naţionale, dar şi pe bannerele din faţa magazinelor. Noua campanie este una internaţională şi va fi implementată în toate ţările unde activează Hornbach: Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia şi Suedia.

Spot TV “E rândul tău” – întreaga poveste

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa. Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 138 magazine.

Hornbach Holding AG a inregistrat o crestere usoara a cifrei de afaceri aferente anului financiar trecut. Astfel, business-ul concernului pe perioada 1 martie 2012 – 28 februarie 2013 a crescut cu 0,8%, la 3,229 milioane de euro, fiind atinse prognozele interne. Vanzarile realizate in cele 138 de magazine operate de cel mai mare subgrup din cadrul Hornbach Holding AG, Hornbach Baumarkt AG, in Europa, au inregistrat o crestere usoara, de 0,6%, la 3,020 milioane euro. Din aceasta, vanzari in valoare de 1,741 milioane euro (plus 0,7%) au fost obtinute in Germania, iar restul de 1,279 milioane euro (plus 0,6%) pe celelalte piete din Europa.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

Noua campanie Hornbach_1 Noua campanie Hornbach_2 Noua campanie Hornbach_3

About Marian Crăciun, Journalist

For the past 33 years, I have looked in the mirror every morning and asked myself: If today were the last day of my life, would I want to do what I am about to do today? And whenever the answer has been 'No' for too many days in a row, I know I need to change something - Steve Jobs

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s